joi, 6 octombrie 2011

Calendarul astronomic al lunii octombrie 2011





Intr-o zi,navigand pe internet,mi-a trecut prin minte sa caut un calendar astronomic pentru luna octombrie,pentru a-mi face observatiile mai usoare.Mi-am facut un panou din polestiren si am agatat pe el fisele cu informatiile astronomice foarte interesante pe care le-am gasit si le-am printat.Va recomand sa va confectionati si voi un panou pe care sa aveti calendarul astronomic din fiecare luna,pentru ca informatiile sunt foarte interesante si de mare ajutor.In continuare,va voi prezenta calendarul astronomic al lunii octombrie:



Informatiile care vi le voi prezenta acum sunt numai de la : http://www.astro-urseanu.ro/calendar_octombrie.html .
  • Informatii despre Soare (constelatia in care a intrat Soarele;durata zilei in regiunile Romaniei;harta in care este reprezentata constelatia actuala in care a intrat Soarele).
  • Informatii despre Luna (faza lunii;evenimente astronomice in legatura cu Luna;o reprezentare grafica a fazelor Lunii).
  • Mersul planetelor (Cand se pot vedea planetele;evenimente astronomice in legatura cu planetele;harti;cum se vad planetele prin telescop).
  • Sistemul solar in luna octombrie (informatii despre distantele actuale ale planetelor;o imagine cu sistemul solar la mijlocul lunii).
  • Constelatii vizibile pe cerul de seara (Informatii si o harta).
In continuare,va voi prezenta alte informatii esentiale:

Acesta este calendarul astronomic pentru luna octombrie 2011.Toate aceste informatiile si altele se gasesc la : http://www.astro-urseanu.ro/index.html.

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu